Zakelijk geschil

Je hebt een zakelijk geschil; en nu?

In zakelijke omgevingen kunnen er diverse onenigheden of geschillen ontstaan. Geschillen tussen bijvoorbeeld opdrachtgever en opdrachtnemer, tussen huurders en verhuurders of geschillen tussen aandeelhouders. Het is nooit fijn om een geschil te hebben. En je hebt niet altijd tijd en energie om een geschil zelf op te lossen. Bovendien vertroebelen emoties soms je zakelijke inzicht in een conflict situatie.

De SUPER specialisten van emr begeleiden veel conflict situaties. Of dit nu een geschil betreft tussen een opdrachtgever en opdrachtnemer, bestuurders en aandeelhouders of met leveranciers al dan niet binnen een distributierelatie. We helpen je daarbij om tot een goed mogelijke oplossing te komen in het geschil. We hebben daarbij oog voor jouw persoonlijke wensen en je gewenste uitkomst. Maar zullen je daarbij altijd eerlijk en oprecht adviseren over je zaak. We hebben ook oog voor de negatieve energie die het kost om een juridische route te kiezen. Maar gaan deze indien gewenst uiteraard zeker niet uit de weg.

Wij kunnen je ook begeleiden bij de uitkoop van je mede vennoot of aandeelhouder of wanneer jij degene bent die, al dan niet verplicht, zijn aandelen moet verkopen. Indien het zover komt, kunnen wij voor jou een procedure starten.

Wij vinden het belangrijk dat jij je kunt focussen op je eigen onderneming en we helpen je graag om in een eventueel geschil tot de beste oplossing te komen. Dat doen we door naar je te luisteren en je te helpen de beste strategie en aanpak te kiezen in een vaak negatieve situatie.

Wil je je op een no nonsense manier laten bijstaan in een zakelijk geschil? Neem dan direct contact op met onze SUPER specialist ondernemingsrecht: Ferdinand Keulen!

Neem contact op met onze SUPER specialist

Neem direct contact op 

Bellen
Mailen
Contactformulier